تیزر تلویزیونی فروش مستقیم

ساخت تیزر تلوزیونی فروش مستقیم

تیزر تلویزیونی فروش مستقیم در آواخر دهه هشتاد میلادی رواج یافت. که با پدیده خرید در خانه مترادف است. شما می توانید با استفاده از این نوع آگهی ها با تک تک مخاطبان صحبت و آن ها را وادار به خرید کنید.

در بحث هایی که راجب آگهی ها و ثاثیر یک تیزر تلویزیونی بر فروش محصولات می شود محققان سعی می کنند با استفاده از رفتار شناسی مصرف کنندگان در امر خرید، گرایش و حافظه مصرف کنندگان را طبقه بندی کنند، اما گروه دیگری از کسانی که سفارش می دهند میزان تاثیر تبلیغات شان را به روش ساده تری می سنجند، آین گروه منتظر زنگ خوردن تلفن هایشان برای خرید می مانند، اگر شما هم جزء این گروه هستید پس باید به فکر تولید یا سفارش تیزر تلوزیونی فروش مستقیم باشید.

یک تیزر تلویزیونی فروش مستقیم بینندگان را از حالت انفعال خارج می کند و آن ها را وادار به مشارکت می کند، این گونه آگهی ها به شکلی تخیل بیننده را درگیر می سازند که او، در پایان آگهی از جای خودش بلند می شود و شماره تلفن فروش محصول را می گیرد، آگهی های تلویزیونی فروش مستقیم با خرید همراه می شوند اما حتی گران ترین تیزر های معمولی هم نمی توانند بیننده را وادار کنند پس از دیدن آگهی برای خرید محصول اقدام کند. آگهی های معمولی بیشتر دنبال این هستند  که محصول تبلیغ شده در آینده به فروش برسد. اما در ساخت تیزر های فروش مستقیم به کارکرد سریع فروش آن ها بیشتر توجه می شود.

ساخت تیزر تلوزیونی فروش مستقیم

سات تیزر برای تبلیغات فروش مستقیم تلویزیونی

برای ساخت یک ویدئو تیزر تلویزیونی فروش مستقیم به این نکات دقت کنید

  • حرف های تان را با فرد مطرح کنید آگهی های فروش مستقیم برای تصمیمات سریع مخاطبان تولید می شوند
  • وقتی قرار است یک آگهی در زمانی حدود یک یا دو دقیقه تولید شود، اطلاعات باید واضح و مرتبط با هم باشدف خیلی به جزئیات نپردازید و البته چنذان هم از آن ها غافل نشوید. شما نباید برای بینندگان سوالات بی پاسخ بگذارید
  • باور کردنی باشید. متاسفانه بعضی از آگهی های نادرست به اعتماد بینندگان ضربه زده اند و آن ها همواره با دیده شک به تبلیغات تلوزیونی نگاه می کنند. شهرت و اعتبار آگهی دهنده، انتخاب درست گوینده و استفاده از نمایش های تاکیدی باعث می شود به اعتبار شما افزوده شود.
  • جلب نظر بیننده یکی از قانون های مهمی است که در آگهی های فروش مستقیم باید به آن توجه کرد
  • کاری کنید که گرفتن سفارشات از مصرف کننده به شکلی ساده انجام شود
  • تداعی احساسات: تیزر باید قادر باشد احساسات مشتریان را تحریک کند و آنها را به اقدام متقاعد کند، مثلاً با استفاده از موسیقی، رنگ‌ها، فیلمبرداری و متن.

چرا باید از همین الان ویدیو مارکتینگ را شروع کنید

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *